juestemning hvornår??????

Jeg har det lige som en del andre bloggere giver udtryk for, at vi begynder at jule alt for tidligt. På den anden side mangler man her i november noget til at tage over efter krukkerne. Jeg har prøvet at kompromisse på gårdspladsen gennem mit farvevalg.
Herover er det en skimmia med limefarvede blomster, en gulbroget kristtjørn samt choysia ternata sundance, som jeg virkelig håber, jeg kan få til at overleve  og plante ud i haven.
De kreative blogdamer påstår, at der ingen ben er i at smække noget sammen i en krukke, så det har jeg også prøvet at gøre, men altså uden at virke for julet.



Kommentarer

  1. Det er altid dejligt at have lidt stående i krukker udenfor også her i vinterhalvåret :-) Hvad der kommer i krukkerne er jo helt op til hver enkelt.

    SvarSlet
  2. Det er da gået meget godt. Skønt viktoriansk drivhus, det kan virkelig skabe en ramme om planter!
    GLæder mig til "kopierne" fra Bilka kommer til foråret. Jeg har nemlig ikke penge til at købe originale.

    Lækker, lækker bænk, du også har. Der ville jeg sidde ofte, hvis det var mig.

    Gode havehilsner fra
    Marianne
    Den Helbredende Have

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

blomsteramok

Maj måneds kulde, gør laderne fulde

Med en uge til sommertid

Påskeblomster til påske

Forventning og utålmodighed