Fjerde søndag i advent - næsten

 

Juletravlheden topper lige nu, men traditionen tro skal jeg da nå at ønske medbloggere og læsere af Hortofilia en rigtig dejlig jul. Også traditionen tro bliver vi 10 mennesker juleaften, og menuen bliver den samme som altid. Det er en stor glæde, at det igen engang er muligt at holde traditionen i hævd. 
Hvid jul skal vi vist ikke stikke næsen op efter; men hvis det fine lag sne, der kom dryssende i nat, ville blive liggende et par dage, ville det bestemt ikke være tosset.



Kommentarer

  1. Er det Camellia 'Yuletide' du har ute hos deg nå? Det er morsomt å få blomster på camellia nå. Jeg har flere i kjelleren som har fått farge på knoppene. Så hyggelig at du fikk litt snø til jul. God jul til deg og dine, Marie!

    SvarSlet
  2. Det er Yuletide, ja. Tak for det, Marit

    SvarSlet
  3. Önskar dig och din familj en riktigt God Jul!
    Hälsningar Marika

    SvarSlet
  4. Du har travlt kan jeg forstå, når du får mange gæster, men jeg håber I får en god jul i disse fine omgivelser! Tak for mange gode indslag på bloggen i årets løb Marie, og for gode kommentarer!

    Hilsner fra Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, Ulla. Vi er ikke så mange bloggere tilbage, men hyggeligt er det alligevel.

      Slet
  5. Du -I ønskes en rigtig glædelig jul . Tak for alle de supergode indslag i årets løb. Guldkornene har drysset så fint.
    Julehilsner Gunvor

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde, Gunvor. Det er altid så hyggeligt at læse dine kommentarer.

      Slet
  6. Glædelig jul til dig og dine. Tak for alle dine interessante indlæg. Håber 2024 bliver et godt haveår.
    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak I lige måde, Elna. Jeg glæder mig allerede til det nye haveår.

      Slet
  7. Her kommer jeg dumpende bagefter, også jeg vil ønske god jul. Her i huset skal vi være 11 i dag 2. juledag. Desværre er vi ramt af en kraftig forkølelse begge to, men vi prøver at holde ud. Glædelig jul til jer begge og tak for julegaver i form af græsser og pebertræ :)

    SvarSlet
  8. Hyggeligt at du alligevel tog dig tid til at lægge en julehilsen. Forhåbentligt når I at få det bedre, inden huset bliver fyldt op med gæster.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

blomsteramok

Maj måneds kulde, gør laderne fulde

Forventning og utålmodighed

En våd og kold rundtur.

Aprilblomstring