Sundsøre Hent link Facebook X Pinterest Mail Andre apps - december 30, 2011 29. december var en rigtig kold, mørk og blæsende dag her i det vestjyske. Vi tog en lille tur til færgelejet ved Sundsøre for at se efter sæler. Der var ingen; men her kommer nogle billeder fra området. Hent link Facebook X Pinterest Mail Andre apps Kommentarer Helle30. december 2011 kl. 12.53Der ser koldt og smukt ud - også uden sæler ;o)Godt nytårSvarSletSvarSvarTilføj kommentarIndlæs flere... Send en kommentar
Der ser koldt og smukt ud - også uden sæler ;o)
SvarSletGodt nytår