rosenstativer

Et af de adskillige produkter til haven, som Søren har frembragt i år er et rosenstativ i 3 eksemplarer. De er anbragt bagerst i staudebedet parallelt med bøgehækken, hvilket kan ses rimeligt tydeligt i følgende billede, især hvis man klikker på det.
Vi har plantet en villestrup, en saint swithun og en rød villestrup, så vi glæder os til næste år. Indtil da har vi nøjedes med en pragtsnerle.

Det skal dog siges, at saint swithun allerede i år begyndte at sende blomster op i stativet.

Det sydligste stativ kan også ses gennem åbningen til skovhaven.

Kommentarer

  1. Hej - og velkommen i haveblogland. Her er der aldrig nogen der bliver trætte af at høre om planer for haven eller at se billeder af alle de dejlige planter der vokser der.
    Jeg glæder mig til at følge din nye blog.

    SvarSlet
  2. Ja, velkommen til haveblogland!
    Glæder mig til at følge din blog :-)
    Jeg har i øvrigt skrevet et svar til dig om "sider" på min plante-blog. Håber du kan bruge det :-)

    SvarSlet
  3. Jeg siger også velkommen i blogland.
    Jeg blev lige lidt forelsket i dit flotte rosenstativ, det er da meget kreativt lavet. Det må du endelig huske at sige til din mand ;o) Men jeg kan jo læse, at han er lige så haveinteresseret som dig, så det er nok ikke noget problem at få ham til at hjælpe i haven.
    Jeg melder mig lige som fast læser.
    Havehilsener
    Lisbeth

    SvarSlet
  4. Wow - det er da et fantastisk flot og idérigt stativ :-)

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

blomsteramok

En nødtvungen pause

Hvad er du for en fætter?

gårdspladsen og blomster hist og pist

Med en uge til sommertid