en hel pelikan

- kan man vist godt sige, det blæste i dag; men jeg nuppede alligevel en runde med kameraet.
I slipper ikke for det gule vibeæg.

Primula gold lace

Nye blade på ligularia britt crawford.

En lille ny, cardamine waldsteinii; den hedder tilsyneladende springklap på dansk.

Vores husløgssandwich, inspireret af havetid
En mørk lærkespore 
Kærmindesøster jack Frost - en dejlig staude, hvis blade bliver ved at vokse i vækstsæsonen, samtidig med at den blomstrer.

i går ville jeg rydde op i min indbakke og kom til at slette alle de gode kommentarer, der var blevet efterladt på bloggen, hvilket jeg er meget ærgerlig over. Det er altså ikke et udslag af censur, at I evt ikke kan finde jeres kommentarer - det skyldes min fummelfingrethed.



Kommentarer

  1. Dinne alle planter er meget specielle og smukke. Kender du hvordan hedder din Fritillaria?

    SvarSlet
  2. Dejlige planter. Din sandwich med husløg er rigtig fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det. ja, det er en af de fine ting ved blogverdenen, at vi kan inspirere hinanden.

      Slet
  3. Nej hvor er den fin den gule vibeæg. Flot sandwich :o)

    SvarSlet
  4. Ja jeg er også vild med den gule vibeæg. Mine er ikke kommet så langt endnu, som den du viser.
    Du har virkelig mange specielle planter, så jeg kommer altid tilbage på din blog og bliver inspireret.

    SvarSlet
  5. Den der hedder Ligulari britt Crawford kunne jeg godt bruge i mit purpurbed. Sikke farver suk.........

    Kh Margrethe.

    SvarSlet
  6. Flotte planter du har. Jeg er også vild med din sandwich. Jeg havde aldrig tænkt på at man kunne lave én med to flade sten... tænke tænke :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det sjove er, at den sten, vi har brugt, er en "naturflækket" sten, vi stødte på, da vi gik tur på stranden.

      Slet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

blomsteramok

En nødtvungen pause

gårdspladsen og blomster hist og pist

Hvad er du for en fætter?

Med en uge til sommertid