Frisør

har jeg absolut ikke anlæg for at blive, men alligevel har jeg friseret en del af haven i dag. Nogle steder var der så tørt, at den lille kultivator næsten ikke kunne tvinges i jorden. Det er i grunden forbløffende, så friske planterne alligevel ser ud.

Som hos en del andre bloggere er vores iriser også sprunget ud. Det er nogle kunstfærdige blomster.


Det er stjerneskærm også, men på helt anderledes underspillet måde.

Primula sieboldii hører også til de underspillede, men er delikat i den måde, dens farve changerer på.

I skovhaven er der diskrete cremefarvede blomster i ingefærplanten med de brogede blade.

Blomsterne i biskophat er lige så diskrete, men gør alligevel en forskel, især som kontrast til de store, blå hostablade.


Leonardo da vinci er til gengæld ikke spor diskret.


Nyt billede af viburnum mariesii, som er still going strong.

Kommentarer

  1. Nej Leornado Da Vinci kan man ikke kalde diskret.
    Hvor er den flot din Primula.

    Kh. Margrethe.

    SvarSlet
  2. Flotte planter allesammen, jeg glæder mig til min Mariesii bliver lige så stor som din. Det varer maaaaaange år.

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag fra denne blog

blomsteramok

En nødtvungen pause

Hvad er du for en fætter?

gårdspladsen og blomster hist og pist

Med en uge til sommertid